Seit 4.0 funzt mein fingerprint nicht mehr

• Hallo Leute,

Seit dem Upgrade auf 4.0 funzt mein Fingerprint nicht mehr von meinem HP (DigitalPersona)

Grund: Das Add-on "DigitalPersona Extension 5.0.0.3790 (Deaktiviert)" ist nicht kompatipel mit 4.0.1.!

Was kann ich machen?

MfG Schbasti_01

• Mit der Antwort, dass es keine Aktualisierung mehr geben wird (ich habe dort aber lediglich überflogen).

Zitat

I just sent a mail to the support. They told me the following:

Thank you for contacting DigitalPersona. There will be no update for Firefox 4. We apologize for this inconvenience.

Sincerely,

Tech Team

• Aus obigem Link:

Zitat

There will be no update releases for DigitalPersona Personal in the future. There will be no updates for Firefox 4 nor Internet Explorer 9. IF they work they work, if they do not work with DPPersonal, then you will have to decide to either keep DPPersonal and forgo Firefox 4 or IE 9, or vice versa. DigitalPersona is leaving the consumer market and is focusing on business applications. In fact, DigitalPersona Personal will not longer be supported after Mid-April of this year. We apologize for any inconvenience this might cause. Sincerely, Tech Team

Es wird keine Updates geben, weder für Firefox 4 noch für den IE9. DigitalPersona wird sich vom Privatkundengeschäft zurück ziehen und sich auf Geschäftskunden fokussieren. DigitalPersona Personal wird ab Mitte April dieses Jahres nicht mehr unterstützt.

Dann der Hammer: wenn diese Erweiterung in Fx4 und IE9 arbeitet, dann ist es gut. Wenn nicht, haben Sie die Wahl, entweder auf Fx /IE9 zu verzichten oder auf DigitalPersona.